this temporary feeling....

Morning..
dah masuk hari keberapa sejak aku meroyan pasal beliau ney ekk..erm........3 hari kan? heheheheee
pagi td bgn tdo terus buat aku terpikir,ini cuma ilusi... hahahaa...kan dh ckp,psaan neh skejap jer,hari neh rasa mcm biasa jer...dh xde dh rasa tue....well,kegilaan itu cuma sementara saja... :P

ooowhhh...awk conteng wall saya ek... "syok sendiri" ...ceeessssss....btol la,memang pun syok sendiri,salah ker? saje suke2,nk release tension...sekejap jer pun....now,dh hilang kay......mcm lah awk x pernah syok sendiri kan...bengong!!!


utk pengetahuan awk,dlm hati saya cuma ada dia seorg.. sllu sya ckp,skandal memang byk tp hanya dia tetap dihati....so,awk x perlu risau yer,sya xde lah nk lebey2 pun dgn awk... saje jer suka2 nk mainkan psaan sndiri...x kacau awk kan? so,x perlu la awk nk ingtkn saya....

bahaya gak permainan ney kan,kdg2 leh buat org salah paham,takpun marah2 sayam..hahahahaa...ade ker? =.=" memandai jer aku neh... oklah awk,jgn risau,sya tak kacau awk dah...cukup 3 hari permainan tamat kay..have fun wak,no need to worry...i am COOL..


#kbai

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment