ter............

Beliau dtg td..tak tahu nape dlm hati aku ada debar yg tak sekata.. tak bleh pandang direct kt dia,tetiba rasa segan..OMG!!! (o_0)


Hari tu ckp xde ape2,normal jer,tp nape lebih2 neh lia??? Budak lagi tue..aigooo... [baya Kyuhyun kay =.=']
Time dia dtg td,sekejap jer tgk muka dia,cukup nk lepas rindu jer..yeker cukup? mcm tak jer... seyes tgn asyik belek2 hp jer,nk text ker taknak...kalo text nk ckp ape? ckp rindu kt beliau...Gilooo........
Hari tue besh sgt..close giler kitorg,tp nape skrg mcm jauh jer..dia segan kt aku gak ker? ker aku jer yg syok sendiri...hahahahahaaa...... bengong!!!!!!  Ok fine,dia anggap aku mcm kakak,tp nape aku rase mcm pelik jer ek...bkn skrg lah,hari tue...memang lh aku jaga dia dgn baik kan sbb dia sakit masa tue..seyes aku menyesal layan dia dgn baik,last2 aku terjatuh plak kan..nk biarkan jer lah psaan gile ney,memang biasa mcm tue...alah lia,cool bebs.... :)


Sbnrnya kan...bnda mcm neh bkn perkara baru bagi aku..dh sllu rasa mcm neh..tp lepas tue terbang melayang...aku suka nk main2 kan psaan sndiri..well,flirting around kan..hahahaa...saje nak ubah angin utk lupakan orang tue.. tp tetap tak berjaya... sbb td org tue ckp "pompuan tue utk main2 jer" really??? yg gf hari tue,yg siap bersms tue...main2 jer??? WTH.... rasanya aku perlu nilai semula psaan aku pd dia.. 4 tahun memang lama,smpaikan aku x nmpak ape pun keburukan dia..hurmmmm.......


merepek jer keje aku neh,satu keje pun x buat hari neh..mood cuti lg neh...aishh..tp nape aku asyik pkir pasal dia jer neh..nape dier x dtg ofis lg neh..huhuuhuuu...nasib baik ade simpan gmbr dia,kalo rindu tgk gmbr pun jdlah..ahahahahaa......rosak aku neh..rosakkkkkkkkkkkkkk....... =.="


#kbai

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment